ПЛАТФОРМАТА Е ВО РАЗВОЈ. ПОСЕТЕТЕ НЕ НАСКОРО...

5 минути читање Што е партнерски (affiliate) маркетинг ?

Што е партнерски (affiliate) маркетинг ?

КАКО ДА ГО ИСКОРИСТИТЕ ПАРТНЕРСКИОТ МАРКЕТИНГ ЗА ДА ЈА ЗГОЛЕМИТЕ ПРОДАЖБАТА И ДОФАТОТ НА БРЕНДОТ


Партнерскиот маркетинг (Affiliate marketing) на е-трговија е тактика за дигитален маркетинг што ја користат многу брендови за е-трговија и трговци на мало. Популарно е затоа што добро структурираната придружна програма може да додаде вредност и за дофатот на брендот/производот и за намалувањето на нивото на јаглен при конвертирање на продажбата.


Сепак, не сите придружни програми се креирани еднакви, и има многу опции и потенцијални стапици што треба да се земат предвид кога планирате сопствена стратегија за партнерска програма за е-трговија.Вклучен сум во успешни придружни кампањи скоро една деценија во неколку бизниси - почнувајќи од пристапи од типот „закачете го високо - продавајте ги ефтино“ до многу покуриран, разгледуван и внимателно позициониран луксузен моден простор.Во оваа статија, ќе ве водиме длабоко во светот на партнерскиот маркетинг за каналите за е-трговија и како да позиционирате и, уште поважно, да ја зголемите успешната придружна кампања во вашиот бизнис или организација.


Што е партнерски (аffiliate) маркетинг?


Филијалата на маркетингот е кога бизнисот плаќа провизија или друг поттик на поединец или на други веб-локации/блогери од трета страна за секоја продажба генерирана од нивна промоција на вашите производи или услуги.Тоа е слично на веб-локацијата на трета страна на која им се плаќа провизија за какви било потенцијали што ги снабдуваат до вашата онлајн продавница или целните страници кои на крајот се претвораат во продажба.


Видови на партнерски маркетинг


Најпрепознатливиот пример на придружниот маркетинг кој се користи за голем успех во последниве години е бумот на влијателниот простор. Овде, поединци познати на вашата база на клиенти го користат своето социјално следење и достигнување за да продаваат производи во име на трета страна. Но, инфлуенсерите се само еден пример за видовите на изложеност што може да ја донесе придружната кампања на вашиот бизнис. 


Постојат многу други примери за маркетинг базиран на партнери за апликации за е-трговија како што се:


  • Dropshipping
  • Истакнати производи во рецензии на производи или уредувачка содржина
  • Услуги за купување споредување на цени (CSS)
  • Под-мрежи на други издавачи
  • Поврат на готовина
  • Списоци базирани на купони
Сподели