2 минути читање Поставете цели за вашиот хонорарен бизнис
Честопати разговараме со вас за важноста на поставувањето цели, бидејќи тоа ви дава насока, оска на која ја развивате вашата активност.
Накратко, знаете каде одите, како одите таму, и затоа можете да ги измерите вашите успеси и неуспеси. Користи метод што го користат компаниите: SMART – за специфични, мерливи, достижни, релевантни.
Очигледно, можеме да го примениме овој метод на нашите хонорарни активности.
Специфична цел
Вашата цел треба да биде што е можно поконкретна. Примери: стекнете 2 нови клиенти во текот на следните 3 месеци; Контактирајте со 3 поранешни клиенти и потенцијални клиенти на секои 15 дена... Присилете се да ја правите оваа вежба, а пред се бидете многу прецизни.
Мерлива цел
Кога поставувате цели, погрижете се да вклучите мерни елементи. Ова ќе ви овозможи да знаете дали сте ги постигнале или не вашите цели и дали сте сè уште далеку од нив. Пример: имајте 10 реализирани сервиси или проекти до крајот на декември,…
Остварлива цел
Поставете цели во договор со себе; бидете реални со вашите сопствени способности и реалноста на вашиот пазар. Од друга страна, не сонувајте за „мало оружје“: исто така поставете си високи цели кои навистина ве мотивираат.
Релевантна цел
Дали вашите цели се во согласност со визијата што ја имате за вашата активност? Ако не се, ќе се исцрпите за џабе.
Временска цел
Вашите цели мора да бидат поставени на време. За секој од нив поставете краен рок – ова се добри начини да се мотивирате и да ги конкретизирате. Примери: „до крајот на месецот“; „во вториот семестар“,…