ПЛАТФОРМАТА Е ВО РАЗВОЈ. ПОСЕТЕТЕ НЕ НАСКОРО...

4 минути читање Маркетинг преку Е-пошта - 4 најчести предизвици на македонските веб трговци

Маркетинг преку Е-пошта - 4 најчести предизвици на македонските веб трговци

Ставете се на местото на претплатникот на еден информатор. Само на овој начин можете да спроведете квалитетен маркетинг по е-пошта, а фокусиран на резултати и продажба, со максимално задоволство на корисниците. Се појавија три предизвици - поставуваме дијагнози, нудиме решенија.


1. Предизвик: Јас губам многу време


Дали сте сопственик на веб продавница и дали се соочувате со предизвик кога вашиот маркетинг тим поминува многу време во избирање и пренесување содржина од веб страницата на продавницата до самиот информатор? Заради големата количина на информации и промени, мора постојано да поминувате низ вашата база на податоци за да ги изберете вистинските информации? Често ви се случува сликите од производот да не изгледаат добро во самиот информатор. Значи, во просек, губите еден час, а понекогаш и два, за да изберете околу 10 производи и да пренесете информации до информаторот. 


Дијагноза: Ова е само еден од проблемите што ги имаат веб-продавниците во денешно време. За да се реши, современите ESP (Даватели на услуги за е-пошта) користат API конектори за интеграција со веб продавници и со тоа го скратуваат и поедноставуваат целиот процес што е можно повеќе.


Решение: Полесно управување со содржината со MailPlus, можете да ги вметнете посакуваните производи во информаторот во реално време, користејќи едноставен метод за влечење и пуштање, вклучувајќи соодветна слика, опис (копија), цена, име на бренд, просечен рејтинг на производот, достапност на акциите и технички спецификации . Кога производот е избришан во веб продавницата, тој исто така се брише во базата на податоци, што ја намалува можноста за грешка. 


Заштеда на време


По некое време, правењето информатор станува рутина, што значи дека менаџерот за е-пошта може да креира информатор буквално за 15-20 минути (според претходниот час или два) и да го испрати до претплатниците. Ова ослободува време за поважни активности, како што се зголемување на конверзии и продажба, CTR, зголемување на претплатничката база, итн.

 


2. Предизвик: Тие кликаат, но не купуваат 


Да претпоставиме дека во последниот месец од испраќањето на информаторот, голем број ваши претплатници покажале интерес за најновиот модел на предводни мобилни телефони, но само мал број го купиле производот на веб продавницата. Значи, има интерес, но стапката на конверзија е ниска. Како ќе ги користите овие информации? 


Дијагноза: Доколку имате квалитетен ESP, во тој случај, врз основа на историјата на кликнувања на соодветната врска, ќе создадете список на претплатници за рекламирање до кои ќе испратите специјален информатор со специјална понуда за тој телефон. Резултатите покажуваат дека ваквиот пристап значително ја зголемува можноста за конверзија, односно зголемување на приходите.


Решение: систем за квалитетно известување. Секако, сакате да проверите во кое било време колку е вистински успехот на е-пошта маркетингот и како можете дополнително да го подобрите. Ова е можно само ако ESP на кој е поврзана веб продавницата има доволно детален и точен систем за известување.


Што може и треба да се следи преку извештаите: 


  • износ генериран по кампања 
  • стапка на испорака 
  • отворена стапка 
  • стапка на кликнување (CTR)
  • стапка на конверзија на кои линкови беа кликнати
  • резултати од тест А / Б 
  • стапка на отскокнување - по уред, по време на отворање, по производ


Што значи ова за лицето кое го спроведува маркетингот по е-пошта?


Многу, бидејќи тие се патоказ за подобро разбирање на самите претплатници - каква содржина сакаат и што не сакаат, кога имаат време да отворат информатор, дали сакаат повеќе слики или добра копија, направете повеќе истражувања преку мобилен телефон, а подоцна купувајте преку десктоп или лаптопи и многу повеќе. 


Со други зборови, врз основа на овие резултати, можете да направите прецизна сегментација на листови и подоцна таргетирање. Пронајдете го вашиот клиент. Со оглед на тоа дека рекламирањето сепак бара одредено време, важно е ESP да има можност да создава т.н. динамички блокови.



3. Предизвик: 100 луѓе, 100 расположенија 


Добро, ги научивте привлечностите на кампањите засновани на извештаи за квалитет. Сепак, имате седум различни групи производи на кои претплатниците кликнале на денешниот информатор. Веќе е 13 часот и треба да креирате 7 нови пораки во информатори, а сè уште имате уште еден ред на распоредот. Првото нешто што ќе помислите е: „Нема да успеам! Ќе направам уште еден стандарден информатор, па затоа ќе се справам со тоа друг пат “.И така, во последните шест месеци и CTR (т.е. читливост) стагнираше, па дури и падна. И што ако можете да ги насочите сите изразени интереси во еден информатор? 


Дијагноза: Замислете да можете да покажете, на пример, кошарка само на претплатници кои на својот профил навеле дека сакаат спорт, а опремата за мобилни телефони само на оние кои се љубители на гаџетот?


Така, можете да испратите еден информатор, додека прецизно насочувате кон различни групи формирани со геолокација, времето поминато од претходната набавка, историјата на кликнувањето на секој претплатник на клучните зборови во рамките на кампањата, интересите, полот, возраста итн., што секако ја подобрува читливоста и конверзии.

 


4. Предизвик: Како да се автоматизира праќањето информатори 


Автоматизацијата значи дека можете да поставите предефинирани чекори, односно пораки во информатори (низи) што ќе им ги испраќате на претплатниците. Ова ви заштедува време, но исто така значително ја подобрува можноста за конверзија. 


Решение: Креирајте листа на е-пошта со Порака за добредојде 


Со испраќање на таква порака до нов претплатник откако ќе се претплати на информаторот, вие покажувате дека сте професионална веб продавница. Може да поканите претплатник да го пополни нивниот профил со дополнителни информации, и тие можат да ви значат многу при креирање на прилагодени информатори и потенцијални репродукции


Роденденски пораки. Ќе му покажете на корисникот дека мислите за него и можете да создадете пријателски однос со него (или како што вели сленгот: „нема да му ги туркате производите низ грлото“). Што добивате со овој мал гест: поголема доверба во веб продавницата скоро редовно значи поголема стапка на отворање информатори.


Повик за прегледи на производи. Доколку сте доволно храбри, му давате на корисникот можност да учествува во „животот“ на вашата веб продавница. Секогаш е паметно да обезбедите награда како „благодарам“ за оцената и мислењето. Потрудете се затоа што ја зголемува можноста за продажба на производи опишани од мислења и оцени.


Напуштена порака за потрошувачка кошничка. Искористете го фактот дека корисникот покажал интерес за некој производ, без оглед на напуштањето на количката. Корисникот честопати треба само да се потсети зошто сака производ, а информаторот е одлична алатка за потсетување.


Порака за активирање на корисникот. Предлагаме клиентите, по 3 месеци не отворање на информаторот, да испратат информатор што ќе ги мотивира повторно да станат редовни потрошувачи на информаторот. И повремената награда за тоа (попуст, купон и сл.) Нема да исчезне. Резултатот е враќање на дел од претплатниците во живиот дел од списокот.


Пораки засновани на претходни кликнувања. Тука се отвораат големи можности; на пример, можете да поставите дека откако претплатникот ќе кликне еднаш или 2-3 пати (во зависност од желбата) на одреден производ во информаторот, за 3 или 7 дена ќе пристигне информатор со најновите информации за производот или попустот.


Сподели