2 минути читање Дали ви треба блог за вашиот бизнис и трговија?
Општиот одговор за секој кој сака да води успешен бизнис е „да“. Иако тоа не е услов за да имате успешна веб страница за е-трговија, блогот може да направи чуда за да го подобри сообраќајот и, според тоа, продажбата и профитот.
Пред да одам понатаму, еве неколку интересни статистики што треба да се земат предвид:
- Повеќе од 50% од читателите на блогови се онлајн купувачи.
- 61% од македонските онлајн купувачи добиваат поголема доверба за купување врз основа на препораките што ги читаат на блоговите.
- 60% од клиентите се чувствуваат повеќе поврзани со бизнисите откако ќе прочитаат уникатни блог постови на нивните веб страници.
- 47% од онлајн купувачите читаат три до пет статии пред да се вклучат во бизнис со е-трговија.
Овие статистики се секако храна за размислување, но сами по себе не се нужно доволни за да ве убедат да блогирате.
Зошто ви треба блог за вашиот бизнис?
Се разбира, можете да изберете да немате блог - но шансите се дека вашите конкуренти веќе блогираат, оставајќи ве во неповолна положба.
Па зошто всушност треба да блогирате? Која е механиката на блогирањето што може да го поттикне вашиот бизнис напред?
Подобро рангирање на пребарувачот
Целата интернет содржина е индексирана од пребарувачите и се прикажува само содржината што е релевантна за барањето за пребарување на корисникот. Значи, со тоа што ќе се осигурате дека содржината на вашиот блог е релевантна за долунаведеното, се поставувате да генерирате повеќе клиенти во вашата продавница за е-трговија:
- Содржина релевантна за производите во вашата продавница за е-трговија
- Содржина релевантна за она што корисниците го бараат (истражување со клучни зборови)
Исто така, пребарувачите сакаат нова, свежа, постојана и релевантна содржина. Блогирањето е одличен начин да им кажете на пребарувачите дека вашата страница е ажурирана, дека сте таму на пазарот и да им дадете на пребарувачите она што го сакаат; за возврат, тие ја рангираат вашата веб-страница повисоко.
Станете лидер во индустријата
Објавувањето информативна, релевантна и добро осмислена содржина ве поставува како авторитет во вашата индустрија. Ова ги тера луѓето да зборуваат и/или да ја посетуваат вашата веб-страница дури и кога не бараат да купат ништо.
Проширете ги вашите описи на производи
Водењето онлајн продавница понекогаш значи дека обично пишувате кратки описи на производите за артиклите што ги продавате за да не го заобиколите или преоптоварите посетителот, но тоа не ви дава голема можност да користите насочени клучни зборови.