7 минути читање 5 совети како да ја зголемите видливоста на интернет
Заситени сме со информации: е-пошта, медиумска рутина, подкаст... има премногу. Достигнуваме точка на заситеност каде што е тешко да се вклопиме во секојдневниот живот на луѓето. Не смееме да се двоумиме да направиме помалку, да правиме пократко, но поквалитетно и поретко.
Во секојдневниот живот исполнет со инфобезност, не е лесно да направите место за себе со креирање на дигитален идентитет. Сепак, сите ние имаме лидери на мислење кои денес успеваат да имаат вистински дигитален идентитет.
Ве уверуваме, не треба да бидете број 1 на интернет за да најдете клиенти или да го зголемите профитот. Треба да ги насочите вистинските мрежи и вистинските луѓе. Побаравме најдобар совет од двајца специјалисти на оваа тема, каде посочуваат 5 совети како да ја зголемите видливоста на интернет
1. Дефинирајте ги вашите цели онлајн кога сте хонорарци
Пред да започнете да ја креирате вашата содржина за да биде видлива на интернет, од суштинско значење е да ги дефинирате вашите цели и цели.
Дали сакате да го зголемите бројот на клиенти? Покажете ја вашата експертиза со приказ на вашата работа? Соберете заедница што сакате да ја анимирате? Може да имате неколку цели, поврзани со резултати (зголемување на профитот, број на проекти) или поквалитативни (зголемете ја вашата доверба, симпатија итн.).
Бидете внимателни, подобро е да избегнувате квантитативни цели на вашата содржина: број на лајкови, претплатници итн. Изберете содржина што навистина ја допира вашата основна цел и која можете да ја објавите без да ви одзема премногу од работното време.
Истото важи и за вашите цели. Кого сакате да привлечете и зошто? Ние нема да им се обраќаме на нашите врсници на ист начин како што им се обраќаме на нашите клиенти. Истото важи и за занаети. Ние не им пристапуваме на цвеќарите на ист начин како компанија која работи во градежништвото.
Затоа ве советуваме јасно да ги дефинирате вашите цели. Можете да црпите инспирација од она што го гледате кај луѓето чија содржина ве привлекува. Сигурно ќе биде неопходно да се тестираат неколку начини во зависност од:
Што најмногу ви одговара и од кое уживате,
Што е ефикасно за вашите цели,
Она во што сте добри или веројатно ќе напредувате ефективно.
2. Каква стратегија да започнете?
Сега кога ги дефиниравте вашите цели, време е да ги извалкате рацете.
Но, од каде да се започне?
Советите на Стамбол е да не се фрлате во сите медиуми : веб-страница, социјални мрежи, вебинари, билтен... Кога почнувате, не можете да бидете секаде одеднаш, уште помалку кога сте хонорарен и тоа мораме сами да го водиме бродот (на почетокот). Исто така, препорачуваме да работите прилично брзо со други експерти кои можат да ви помогнат да заштедите време. Но, ние веќе зборувавме за ова во изданието посветено на управувањето со вашите цени.
Изберете максимум една или две мрежи каде што можете повеќе да се вклучите. Како создавач, пронајдете канал за кој се чувствувате добро. Од друга страна, вашите цели исто така мора да бидат присутни на него. Навистина, комуникацијата е одлична работа, но ако никој нема да ве слуша, ќе потрошите енергија и време во овој напор.
Второ, ако сакате да го зголемите вашето присуство на други канали, имате „едноставна“ опција: рециклирање на содржината.
Пример: сте напишале блог пост на тема. Земате неколку клучни фрази што ги користите за да ги дистрибуирате до вашите мрежи. Правите кратко видео во кое развивате клучна идеја, која ја поврзувате со статијата и обратно. Во вашиот билтен, го вклучувате во инсерт за да му дадете видливост и да ја покажете вашата експертиза, итн. Со една содржина, можете да ја менувате пораката на секој медиум и да ја умножите вашата видливост за помалку напор.
Очигледно на почетокот, ова бара малку гимнастика. Секој медиум има свој начин на комуникација и мора да се направат прилагодувања Со добра методологија, ќе можете да бидете ефикасни во брзото изразување на идејата на различни медиуми.
3. Избегнувајте грешки кога започнувате
Не ви треба микрофон од 500 долари за да го стартувате вашиот прв подкаст. Само почнете со прифатлива опрема.
Втората идеја е да го дефинирате предметот или аголот што ќе го прифатите за да ги погодите вашите цели. Можеби на вашиот пазар постои тема што не е обработена. Можеби начинот на кој му кажувате на вашиот предмет може да биде единствен или барем малку користен. Најдете го аголот што ќе ве разликува од вашите конкуренти. За да го направите ова, прво дознајте што нудат. Прашајте ги вашите цели каква содржина може да ги интересира, како и зошто. Во вашиот секојдневен живот како хонорарен работник, се соочувате со различни прашања: вашите мисии, вашите клиенти, вашата организација се неверојатен извор на содржина за искористување.
Имате два вида содржина: содржина во режим „пропусен опсег“ и содржина што ќе остане. Првиот ви овозможува брзо да напредувате и да вежбате. LinkedIn е добар пример. Вашите први објави сигурно нема да бидат најдобри, но добри вести: тие исто така брзо ќе бидат заменети со нова содржина. Затоа имате повеќе простор за „грешка“. Спротивно на тоа, одредена содржина ќе има неколку животи и ќе остане на интернет (видео на YouTube, напис на блог или дејствија од ваша страна може брзо да ги стави во центарот на вниманието).
Ова е можност и овозможува рециклирање на содржината како што зборувавме во претходната точка.
4. Оптимизација како хонорарец
Конечно, препорачуваме да се појавувате на многу специфични пребарувања со клучни зборови . Специјализираноста во одредена област ќе ви помогне да ги најдете вашите цели поефикасно. Постојат алатки, како Google Trends, кои ви помагаат да ги знаете клучните зборови што се користат за пребарување на тема. Користете го овој вид на податоци за да користите клучни зборови со големо влијание.
Размислете во однос на интеракциите
Нашиот последен совет се однесува на вашата подготвеност
Денес, се препорачува да се направи она што го нарекуваме „Изградба во јавност“ . Станува збор за создавање приказна околу вашиот бренд преку вклучување и изложување на вашите успеси и неуспеси. Целта е да ја хуманизирате вашата работа и да се приближите до вашите цели со нивно вклучување. Ова е стратегија особено погодна за независни, бидејќи ова раскажување приказни е исто така дел од она што ви овозможува да создадете врска со вашите клиенти.
Сепак, можно е да се покажете без да создадете силни интеракции со вашите цели. Ова важи доколку имате веб-локација или друг формат во кој вашите клиенти доаѓаат директно кај вас со контактирање со вас. Не секој е задоволен со управувањето со заедницата, и тоа треба да биде дел од вашата личност ако сакате да го спроведете.