4 минути читање 5 фази на добри односи со клиентите
Во време кога си поставуваме многу прашања за нашиот сопствен живот како независна личност, исто така е од суштинско значење да се поставиме од гледна точка на нашиот клиент. Кои се нивните сопствени потреби, прашања и желби? Со разбирање на нивните очекувања, полесно одговараме на нивните барања, ја збогатуваме врската и стануваме сила за предлози.
Не постои магично стапче за да имате совршен однос со вашите клиенти. Тоа е долгорочна работа, која бара постојано учење и прилагодување. Но, постојат совети како да ја олесните вашата размена и да избегнете недоразбирања.
5-те клучни фази на односите со клиентите
1. Потрага
Мора да дејствувате интелигентно за да успеете да бидете видливи за вашите потенцијални клиенти, без да ги исплашите.
Добриот пример е испраќањето е-пошта. Постојано добиваме бројни мејлови. Како резултат на тоа, повеќето од овие пораки едноставно се бришат без да се консултираат. Автоматизираните масовни мејлови не се во ваша корист.
Затоа, советот би бил да присвоите поперсонализиран пристап при вашиот прв контакт. За да го направите ова, однапред дознаваме за нашите перспективи. За време на размената, ние сме заинтересирани за нив пред да зборуваме за себе. Можеме да зборуваме за нашата понуда, но ја поврзуваме директно со нивните потреби.
Пример: „...Видов на вашата страница дека имате видеа за прикажување на вашата активност. Сметам дека ова е многу интересно за вашите клиенти кои можат да го замислат вашиот XXX бизнис. Сепак гледам дека нема преводи. Мислам дека ова може да донесе поголемо влијание и читливост. Ова е токму моја работа. Доколку сте заинтересирани…”
Не добивте одговор на вашата порака? Ако вашата е-пошта остане неодговорена, тоа не значи автоматски дека вашиот потенцијален клиент ве игнорира.
- Тој може да биде преоптоварен и да дозволи пораката да помине без да ја види
- Тој може да ја види пораката, но не е заинтересиран за понудата
- Тој може да биде заинтересиран за вашата понуда, но нема итна потреба
Во овие случаи, важно е правењето интелигентни потсетници. Следење не е чинот на испраќање на иста порака неколку пати. Секоја е-пошта мора да биде единствена. Во овој случај, придвижете го вашиот пристап понатаму. Прашајте дали вашиот потенцијален клиент ја примил првата порака. Објаснете му дека следите затоа што навистина сакате да работите за клиентот, објаснувајќи што можете да му донесете, како и вашите силни страни.
Внимателно закажете го секое следење за да не биде премногу блиску со другите е-пошти, ниту премногу далеку.
Бидете внимателни, сепак, да не го барате претерано вашиот потенцијален клиент кој не реагира, или да ги натерате да се чувствуваат виновни. Ќе дадете лош имиџ и недостаток на професионализам, особено кога вие сте тој што го прави истражувањето.
2. Коминикација
Тоа е тоа, го постигнавте вашиот прв состанок со вашиот клиент? Честитки 💪! Тој сега сака да дознае повеќе за вашиот бизнис.
Која е правилната процедура што треба да се следи? Важно е да се подготвите добро однапред за вашиот состанок.
Дознајте за деловното и професионалното опкружување на клиентот. Можете да ја посетите нивната веб страна, но и на социјалните мрежи за да го видите начинот на комуникација на компанијата. Му покажувате на вашиот клиент дека веќе го знаете нивниот бизнис и дел од неговата визија. Пристигнувате на првиот состанок со прашања за да го продлабочите вашето разбирање за потребите на клиентите, без да останете на површината.
За време на првиот состанок, во зависност од ситуацијата, не мора да зборувате за вашите деловни понуди. Прво можете да одвоите време да ја збогатите вашата врска.
Ако сметате дека е вистинското време, покажете како можете да го поддржите бизнисот на вашиот клиент со вашите решенија. Понудете конкретни примери, покажете ги вашите претходни достигнувања доколку ги имате, но имајте на ум дека не давате демонстрација, туку конструктивна размена со вашиот клиент. Не мора да ги наведувате вашите цени. Можете да дадете голем број на ваши услуги. Најдоброто нешто е да се вратите кај клиентот со конструирана и разгледана понуда, врз основа на новите елементи што ви се достапни за време на состанокот.
3. Продажба
Колку повеќе персонализирате, толку повеќе време ќе потрае вашето креирање понуда. Ова е причината зошто мора да ја видите инвестицијата што ќе ја направите во однос на вашите потенцијални финансиски придобивки. Ние не го трошиме истото време на односи со клиенти ограничени на 500 евра како на работа што може да донесе 5.000 евра.
Во сите случаи, мора да дефинирате што се појавува во вашиот цитат. За да избегнете непријатни изненадувања, можете да бидете исцрпни за тоа што вклучува вашата услуга.
Дали сте дефинирале одреден број на враќања на клиентите?
Дали сте достапни за време на мисијата за менување на одредени параметри?
Исто така, бидете јасни со датумите за враќање и размена. Изберете што сакате да се појави.
Бидете транспарентни со вашите клиенти за вашата понуда. Доколку е потребно, искористете ги наставните вештини за да објасните што вклучува вашата услуга. Мора да ја водите врската бидејќи вие најдобро знаете што да правите.
Во зависност од вашата доверба со вашиот клиент, препорачуваме систематски да барате депозит веднаш штом износот на услугата е висок. Ја демонстрирате вашата сериозност и тоа и дава тежина на вашата задача.
4. Набљудување
Кои се алатките со кои ќе комуницирате и колку често? Мора да потврдите дали сакате да разменувате асинхроно или дали се согласувате да реагирате повеќе со одговарање на телефон или директно.
Во зависност од проектот, ви препорачуваме однапред да ги дефинирате клучните чекори што треба да ги потврди вашиот клиент.
Ако наидете на потешкотии, мора брзо да се вратите кај вашиот клиент за да разговарате за проблемите со нив. Дали мислевте дека работата ќе ви одземе помалку време, но испадна дека ќе трае подолго? Испратете порака за да ги известите за вашето можно доцнење веднаш штом ќе дознаете за тоа. Подобро е да се биде транспарентен и агилен за тоа што може да ја наруши задачата.
5. Испорака
Штотуку ја завршивте работата, време е да поднесете ✅!
Пред да започнете со проектот, бидете јасни како да ја испорачате вашата работа.
Ако сте планирале неколку повратни патувања, не оставајте го вашиот клиент без одговор и систематски предлагајте нов датум за испорака.
Исто така, мора да бидете сигурни дека вашиот клиент ја потврдил вашата конечна верзија. Побарајте порака за потврда која ќе послужи како доказ дека проектот е успешно завршен. Вие се заштитувате себеси и тоа ви овозможува да ја прекинете оваа услуга.
По мисијата, можете да му понудите формулар на вашиот клиент за да има корист од нивните повратни информации. Што мисли тој за вашите размени, за вашето рендерирање? Дали во иднина ќе имаат слични или различни потреби? Одржувајте го разговорот отворен и слободен и забележете го следното (да се дефинира со него?) за да одржите контакт.
Ова е најдобриот начин да останете во мислите на вашите клиенти, да бидете препорачани од нив или да можете повторно да им ги понудите вашите понуди.
👉 Одржувајте контакт со вашите клиенти 👈
Предметот на односите со клиентите е огромен и комплексен. Овде ви дадовме неколку совети за постигнување здрава и транспарентна врска.